Selena ES откри официално своята нова бизнес сграда, която се намира на Асеновградско шосе в Пловдив. В нея са разположени шоурум за професионална козметика на световноизвестни марки и академия за професионалистите и бъдещи фризьори и маникюристи. В присъствието на едни от най-красивите жени в България и световния моден инфлуенсър от Румъния – Аделина Пестриту, лентата на сградата тържествено преряза един от собствениците на семейната компания Вера Георгиева.
Официалното откриване на Selena ES Aкадемия и Шоурум в Пловдив бе отбелязано на грандиозно събития в колаборация с бранда Balmain Hair.
Като специален гост на Balmain Hair, международния мениджър обучения Каспър Хемшърк представи актуалните тенденции в косите, пренесени от Парижкия моден подиум и също така най-новата колекция аксесоари на бранда за сезон пролет-лято 2022. Модели, дефилираха с изящни коси, изцяло във френски стил Balmain, предварително подготвени от тренера на бранда за България Руско Русев.
Новата лимитирана колекция пролет-лято 2022 на Balmain Hair се обръща към наследството на бранда, запазвайки красивите aкценти с 18 каратово златно покритие, които характеризират марката. Вдъхновението е от класическия стил, който е комбиниран с неонови акценти и телесни нюд цветове, за да създаде една модерна, но изискана визия.
Събитието на сезона, организирано от Selena ES в град Пловдив привлече множество известни дами и популярни лица, които са фенове на компанията и нейни посланици на красотата.
За първи път в България като специален гост по покана на Selena ES беше световния моден инфлуенсър – Аделина Пестриту. Водеща на събитието бе Йоана Буковска, а сред другите специални гости от България, които уважаха голямото откриване на Selena ES бяха: Николета Лозанова, Златка Димитрова, Лиляна Ангелова, Ирина Тенчева, Жасмин Маджид, Христиана Парова, Валери Йорданова, Деница Стоянова, Галя Симеонова, Бояна Генова, коафьорът на звездите Ивайло Колев и много други.
Гостите на Selena ES се радваха на близкото присъствие на символа на компанията – Кралско жако, а също така и на шоу с други видове папагали, които компанията цени като символи на красотата и забавлението. Не случайно оранжевият цвят беше и във фокусът на събитието, именно защото Selena ES избира за свои корпоративни цветове: сивото като символ на професионализма и оранжевото със своето значение за творческа креативност.
Събитието беше реализирано и с подкрепата на CHIVAS REGAL България, а присъстващите на имаха възможност да се насладят на специалната колаборация BALMAIN X CHIVAS XV с изтънчен френски вкус.
За доброто настроение за финал на събитието на Selena ES се погрижи Нико Кутуньо – син на световноизвестния италиански изпълнител Тото Кутуньо, със своята нова музикална група Bambi, които очароваха гостите.
custom-fvplayer
Reviews for Selena ES откри официално своята нова бизнес сграда в Пловдив